BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

14 February 2011

Menggembirakan Family



Weekend ni ada beberapa agenda:

1. Balik Seri Kembangan, aku p cari durian kat Subang. Dah kira patah balik.. Cari jauh sungguh la. Kebetulan eT teringin nak makan durian. Alang2 dah beli tu, aku beli lebih. Boleh wat mkn pulut dgn durian + santan... Family aku suka sgt..

2. Pi Masjid India. Bkn beli apa pon. Aku bawak eT pi cari tudung & baju dia sket.. Huhu.. Barang aku xde pon.. Kemudian aku belikan Ayah 2 bungkus putu mayam. Ayah memang favourite dia laa putu mayam.

3. Malam tadi, aku ajak 1 family pi mkn kt luar.. Alah... Kedai tomyam bese jek... Tp bermakna pasal aku yg belanja... Hehehe... Susah ooo.. Selalu aku yg pau Ayah belanja mkn kt luar..

Utk diri sendiri, xde pe sgt... Semuanya lebih menyeronokkan orang lain. Tp aku rasa bangga & senang hati, kerana inilah beberapa peekara yg dpt aku buat, sebagai seorang anak/adik/suami bagi menggembirakan hati mereka yg banyak berkorban utk aku.... : )

1 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

huhu, terharu sungguh!